Aby dokonać zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres :
DeeZee.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina
Do paczki dołącz protokół zwrotu (jest on na tej samej stronie co dowód zakupu). Na Protokole podaj czytelnie wszystkie dane. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu.
Dokładna procedura zwrotu znajduje się tutaj : zwroty
Nie masz protokołu? Pobierz go stąd : protokół
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać produkty w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty za zamówienie.
Jeśli wybrałaś płatność "przy odbiorze" środki zwrócimy na numer konta podany przez Ciebie na dowodzie zakupu.
Proponujemy skorzystać z przygotowanej przez nas usługi Szybkie Zwroty DeeZee. Koszt nadania takiej paczki zwrotnej to 10 zł i zostanie on odliczony od wartości zwracanego towaru. Dokładne informacje oraz instrukcję krok po kroku znajdziesz tutaj: Zwroty
Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub doręczanych do paczkomatów.
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem.
Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania (numer paczki lub numer listu przewozowego) i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę.
Gdy zwrot będzie już rozliczony otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
Dokładna procedura wymian znajduje się tutaj : wymiany
Możesz samodzielnie sprawdzić status zamówienia. :) W lewym górnym rogu kliknij "status zamówienia", następnie podaj jego numer i kliknij "sprawdź".
Pamiętaj, że po każdej zmianie statusu otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi obecnie od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki (od 1 do 2 dni roboczych).
Kiedy przesyłka będzie już w drodze otrzymasz link do monitorowania dostawy. :)
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin. W międzyczasie zajrzyj na naszego Facebooka lub Instagram
Bez względu na wybraną przez Ciebie metodę dostawy, będziemy Cię informować o statusie zamówienia. Na stronie wybranej firmy kurierskiej udostępnimy CI również możliwość dokładnego monitorowania przybliżonego terminu dostawy.
W przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce. W większości przypadków samodzielnie będziesz mogła zmienić termin dostarczenia.
W przypadku dostawy do Punktu Odbioru - sama decydujesz o tym kiedy odbierzesz przesyłkę :).
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia. Natomiast jeśli wybrałaś/eś płatność przy odbiorze – do momentu mailowego potwierdzenia zamówienia.
W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ->Kontakt
W celu anulowania zamówienia koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta -> Kontakt
Wszystko zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś/eś.
Zamówienia płatne z góry przelewem PayU, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie 24 godzin. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie - złóż je ponownie.
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.
Do złożenia reklamacji w zupełności wystarczy papierowy formularz reklamacji, który został dołączony do paczki z zamówionymi produktami (wydrukowany jest na tej samej stronie co dowód zakupu). Uzupełnij go, dołącz do paczki z reklamowanym towarem, a następnie odeślij do nas.
Dodatkowo możesz wypełnić swoje dane w formularzu elektronicznym dostępnym tutaj: formularz
Sposób odesłania reklamowanego produktu oraz instrukcja reklamacyjna została opisana kroku po kroku, w naszym poradniku dostępnym tutaj: reklamacje
Reklamację należy zgłosić, gdy produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiada wadę fabryczną.
Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione produkty nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru.
Dokładne informacje znajdziesz tutaj
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu obuwia. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać produkty w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
Sposób odesłania produktów na reklamację opisaliśmy w zakładce: Zwroty / Wymiana / Reklamacja
Pamiętaj, aby do przesyłki dołączyć uzupełniony formularz reklamacji (jest on wydrukowany na tej samej stronie co dowód zakupu, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką).
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę.
Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty).
Jeżeli samodzielnie odsyłałaś/eś obuwie możesz otrzymać od nas dwa przelewy w odstępie kilku dni. W pierwszym będzie równowartość reklamowanych produktów, w drugim – zwrot kosztów reklamacyjnych (odesłania towaru). Całkowite rozliczenie reklamacji i zwrot środków następuje w ciągu 14 dni.
Prowadzimy sklep internetowy, w związku z tym realizujemy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
Masz wątpliwości? Sprawdź opinie o danym produkcie. Otwórz stronę z danym modelem i przewiń stronę na sam dół. W tym miejscu znajdziesz opinię innych Klientek.
Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności rozmiaru", w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie artykuły. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna, a długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta. Prosimy, zwróć uwagę na informację o numeracji (typowa, zawyżona, zaniżona). Z powodzeniem możesz skorzystać z opinii innych Klientek dostępnych w sekcji "Opinie". W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Możesz skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj
Sklep DeeZee.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową i nie posiada własnych punktów odbioru.
W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia.
Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew PayU lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, aby pobrać numer konta kliknij w "link do płatności". Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta.
Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 24 godzin.
Dane wygnerowane przez naszego operatora płatności PayU zawsze zaczynają się od oznaczenia kraju Odbiorcy przelewu PL-Polska. Prosimy pomiń skrót PL i skopiuj same cyfry.
Wykonując przelew tradycyjny, nie zmieniaj żadnego innego pola : danych adresowych, tytułu oraz kwoty przelewu.
Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z opcji dostawy kurierem InPost. To najtańsza metoda dostawy w naszym sklepie.
Zapraszamy również do skorzystania z promocji "Darmowa Dostawa". Dodaj do koszyka produkty o wartości 199zł, wybierz opcję dostawy kurier InPost lub do paczkomatu InPost, następnie zaznacz jedną z przedpłaconych metod płatności (np. Przelew tradycyjny, lub Szybki przelew PayU).
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – wypróbuj dostawę do paczkomatu InPost.
Pamiętaj, że paczkę wyślemy po otrzymaniu wpłaty lub w sytuacji gdy zdecydujesz się na płatność przy odbiorze - po otrzymaniu potwierdzenia mailowego . Dlatego nie zwlekaj :)
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), BLIK, przelewem tradycyjnym, przy odbiorze gotówką lub kartą, za pośrednictwem PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni lub za pomocą PayPal (tylko zamówienia zagraniczne).
Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą: kurierów InPost lub poprzez samodzielny odbiór paczki z paczkomatu InPost Zachęcamy, by dodać produkty do koszyka , a zanim podasz swoje dane będziesz mogła/mógł skonfigurować swoje zamówienie i wybrać odpowiednią dla siebie metodę płatności i dostawy.
Informacje o usłudze PayPo sprawdzisz tutaj