Konferencja Szyte na Miarę w Łodzi 22 marca 2018
W dniu 22 marca 2018 w Łodzi odbędzie się konferencja Szyte na Miarę rozwiązania dla branży fashion, podczas której zostaną zaprezentowane rozwiązania must-have branży fashion.
Jeżeli chcesz:
-poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych
-nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej
-skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów
-poznać nowe technologie,
to konferencja Szyte na Miarę jest dla Ciebie!
W programie m.in.:
- Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy
"Znajdź swój wyróżnik - O co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji."
- Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24
"Kiedy content marketing działa?"
- Joanna Kwiecińska - Ćwir - Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
"Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case."
- Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
"Influencer marketing w branży mody.”
- Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner
"Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline.”
- Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
"RODO - nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych."
- Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
"Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?"
- Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
"Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie."
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 - 15.00
Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi
ul. Piotrkowska 262/264
Promocja wygasła